Favoriter i badrumsskåpet






Detta är några av favoriterna i badrumsskåpet som används flitigt morgon
som kväll.


Bodylotion: Laura Mercier, créme brûlée soufflé body créme
Shampoo/Balsam: TIGI Bed Head
Deo: LdB
Parfym: Marc Jacobs Pear
Tvål: Philosophy Melon Daiquiri

Älskar att läsa blogginlägg om smink och produkter så här kommer några av mina favoriter i badrumsskåpet den här vintern. Jag kan verkligen rekommendera allt. Jag varvar budget med lite lyxigare produkter och har på så sätt hittat mina favoriter. Jag är inte sen att prova nyheter och har med andra ord redan hittat spanat in nya produkter att prova när våren gör sin entre.

Snart ska vi iväg på "Amarone, choklad och ost provning" på Plaza Hotell. Jag återkommer med en rapport imorgon om vinprovningen.

Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vad roligt att du har börjat blogga igen! Jag älskar också sminkinlägg :) Använder också Melon Daiquiri och den doftar underbart. Nästa som en riktig drink.



Ett tips är att Länna Möbler har 10% på hela sortimentet och där kan du hitta toaborsten.



Kram

2012-02-18 @ 15:57:46
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad roligt att du tagit tag i bloggen igen! Hoppas på många uppdateringar! :)



Förstår att tankarna är på annat håll men försök att ha en trevlig kväll, så gott det går! Det lät ju hur mysigt som helst!



Stor kraaam

2012-02-18 @ 16:58:18
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0