Söndags update


  
Min absoluta favoritblomma är lilja. Tyvärr var dem slut i blomaffären idag
så jag köpte med mig ett fång rosa tulpaner istället.


Helgen har svischat förbi i vanlig ordning. Det blev festligheter både fredag och lördag. Trevligt!
Idag har jag varit lite lagom trött efter två sena kvällar, så jag har passat på att mysa i soffan framför Vasaloppet. Men jag har även hunnit med den sedvanliga veckohandlingen samt en eftermiddagsfika med föräldrarna. 
Snart bjuds det på Findus färdiga fiskgratäng med räk-& dillsås. Perfekt när man är hemma själv och energin tryter.


Kommentarer
Postat av: camilla

Vita liljor är en av mina favoritblommor, dock klagar N på att dem luktar för starkt! Men vackra är dem. :)



Kramar

2011-03-06 @ 20:39:10
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0