Sötsug


Chokladtårtan vi bjöd på när darlingen fyllde år i september förra året.
Den är magisk och ikväll skulle jag inte säga nej till en bit tårta med
en god kopp espresso.


Välkommen måndag!

Imorse ringde klockan 07.00 och efter dem sedvanliga morgonrutinerna infann jag mig på jobbet klockan åtta, i lagom tid för dagens första möte. Det blev en lång dag då jag satte nyckeln i dörren igen först klockan 18.30 

Just nu sitter jag uppkrupen i soffan i skönaste flanellpjamasen och tittar på TV4s program "Halv åtta hos mig". Ska efter programmet hoppa in i duschen, älskar när badrummet doftar "Vanilla birthday cake" från Philosophy.  
Pratade precis med darlingen som äntligen är framme på hotellet i Brasilien. Puh, äntligen kan jag pusta ut...

Idag efter jobbet föll jag för sötsuget. Påvägen hem svängde jag förbi ICA Maxi och köpte med mig en 200 grams chokladkaka från Marabou. Ska ni mummsa på något gott ikväll?

Kommentarer
Postat av: Gustav

Saknar dig! Puss

2011-02-28 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0