I sminkväskan





Mascara - Lancôme Hypnôse
Puder - MUS Micro Loose Powder Cream
Rouge - Estée Lauder Rosette 12
Eyeliner - H&M Black 11
Ögonskugga - Isadora Golden Bronze 24
Ögonskugga - H&M Opal
Läppglans - Estée Lauder Goldlight 360
Lypsyl - lip shine
Läppenna - Christian Dior Lin 513

Jag älskar att läsa blogginlägg om smink och produkter och är inte sen att prova nyheter. Mitt sminkskåp är verkligen överfullt. Jag varvar budget med lite lyxigare produkter och har på så sätt hittat mina absoluta favoriter.  

I dagarna två har jag legat hemma i soffan och tyckt synd om mig själv. För andra gången på två veckor har jag åkt på magsjuka. Imorgon får jag äntligen ta på mig lite fina kläder, piffa till håret och sminka mig med mina  favorit produkter och gå tillbaka till jobbet.  

I helgen åker jag och darlingen till huvudstaden som planeras innehålla shopping, middag på "Rolfs kök", inflyttningsfest, besök hos syster och övernattning på hotell. 

På återseende! 

Kommentarer
Postat av: camilla

Vilka härliga bilder och produkter. Jag älskar att ha nya sminkprodukter men ogillar att köpa dem, så jäkla dyrt!



Åh vilken rolig helg ni har att se fram emot! Vi kanske springer på varandra ;)



KRAM

2011-02-17 @ 18:16:27
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vilka härliga produkter. Jag älskar också att testa nya märken och nya produkter.



Vi får hoppas att du nu har haft din "sjukomgång".



Ha en härlig kväll!

2011-02-17 @ 19:22:00
URL: http://mittfonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0