Godmorgon lördag


Ljuslyktor från favoritmärket Ittala i härliga vårfärger. Det rosa Mateus
fatet skymtas även i bakgrunden.


Vaknade strax efter nio imorse efter en god natts sömn och har kickat igång denna lördag med en maskin vittvätt. Darlingen ligger fortfarande och sover men jag planerar att snart väcka honom med en god frukost och tända ljus
Imorgon åker darlingen till Brasilien på jobb och blir borta tills nästa måndag. Såklart tråkigt att husera själv här hemma men jag börjar bli mer än van. I vanliga fall brukar det betyda att jag inte kan blogga. Inte den här gången, för nu har vi fixat oss en extra ström sladd. Bra va!

Ikväll ska vi på 30-års fest. Ska såklart bli riktigt kul men vad ska jag ha på mig? Bästa att börja undersöka saken...  

Kommentarer
Postat av: Agneta Boberg

Du är alltid så fint klädd och smakfullt, inga problem inför en fest!!!!!

2011-02-28 @ 19:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0